
Viikkotavoittavuus
1,4miljoonaa
Hyvän mielen kanava
Positiivinen, ihminen edellä.
Ei vastakkainasettelua ja
provosointia.
87%
katsojista on 35+
ostovoimaisia aikuisia
Kotimaisten
ohjelmien osuus
80%
Monipuolinen ohjelmatarjonta
Musiikki (30 %),
keskustelu- ja
ajankohtaisohjelmia (35 %),
lifestyle (29 %),
urheilua, luontoa.
95%
Valtakunnallinen peitto
2022
AlfaTV saa katsojadatan
Finnpanel Oy:ltä.
OHJELMATARJONTA: ASIAOHJELMAT | KULTTUURI | VIIHDE | URHEILU | LIFESTYLE
AlfaTV on media, joka julkaisee kotimaiselle yleisölle monipuolisia ja kiinnostavia sisältöjä, erityisesti uutisia, ajankohtaisohjelmia, kulttuuria ja viihdettä. Kanavaa profiloidaan yhteiskuntaan vaikuttavaksi asia- ja kulttuurikanavaksi, joka kasvaa yhdessä asiakkaidensa kanssa. Kasvun mittareita ovat liikevaihto ja katsojaluvut.
1
kustannustehokkuutta ja laajaa valtakunnallista peittoa televisiossa.
2
yrityksesi suuren yleisön tietoisuuteen pidemmän aikavälin TV-mainoskampanjalla.
3
vahvistaa oman yrityksesi ja palveluittesi myyntiä sovitulla ajankohdalla.
4
tukea imagon kehitykseen valitsemalla mainospaikaksenne tietyn TV-ohjelman mainostilan.
5
ottaa haltuun tietyn TV-ohjelman tuotesijoittelun omilla tuotteillasi, palveluillasi tai ammattiosaamisellasi osallistumalla ohjelman käsikirjoittamiseen.
Olemme media-alan muutoksentekijä. Toteutamme sisältöjä ainutlaatuisella tavalla, rikastamme yhteiskunnallista keskustelua ja olemme ihmistä lähellä. Haluamme olla kolmanneksi katsotuin kaupallinen kanava vuoteen 2025 mennessä.
Olemme asia- ja kulttuurikanava. Haastamme ajattelemaan, herätämme tunteita ja haluamme olla positiivinen vaikuttaja. Tarjoamme uutisia, ajankohtaisohjelmia sekä suomalaisesta kulttuurista ja perinteestä kumpuavia näkökulmia raikkaalla otteella.
Ihminen edellä: Toimintamme lähtökohtana on arvostaminen, välittäminen ja halu palvella ihmisiä.
Jatkuva kehittyminen: Pysymme liikkeessä, olemme innostuneita siitä mitä teemme, kuuntelemme asiakkatamme ja luomme rohkeasti uutta.
Kustannustehokkuus: Varmistamme kilpailuedun ja kilpailukyvyn kustannustehokkaalla toiminnalla.
Kotimaisuus: Tuotamme sisältöä joka puhuttelee suomalaisia. Ohjelmistomme kotimaisuusaste on jopa 80%.
Tasapainoinen uutisointi: Käytämme monipuolisesti eri uutislähteitä ja tuomme esille myös uutispimentoon jääviä näkökulmia ja henkilöitä.