Mainostajille

Mediamyynti

Jerry Leppilampi, myyntipäällikkö, Sales Manager, katkomainonta/spottimainonta, p. 041 545 5555, jerry.leppilampi@alfatv.fi

Danita Westphal,
projektipäällikkö, Project Manager, TV-ohjelmien yhteistyökumppanuudet, tuotesijoittelu (product placement),
ja omat TV-ohjelmat (branded content), p. 050 573 0621, danita.westphal@alfatv.fi

AlfaTV:n mediamyynti, p. 010 336 8814, mediamyynti@alfatv.fi

Peter Polsa, projektijohtaja, sponsoroidut ohjelmat, p. 040 504 2220

Nico Polsa, mediamyynti, p. 040 504 1232

(sähköpostiosoitteet: etunimi.sukunimi@alfatv.fi)

AlfaTV:n Mediakortti

Katso tästä pdf

Ohjelma-ajan myynti


Yritykset ja yhteisöt, jotka haluavat tuotteilleen ja/tai palveluilleen näkyvyyttä, voivat ostaa AlfaTV:ltä ohjelma-aikaa 15-60 minuutin jaksoissa. Kysy tarjousta!

Hinnasto


Hinnasto on voimassa 1.1.2020 alkaen.

AlfaTV pidättää oikeuden muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta.

Hinnaston mukainen hinta edellyttää valmista aineistoa asiakkaalta. Tietyn pituisiin mainoksiin voi liittyä minimimäärärajoituksia.

Media- ja mainostoimistoalennus

Myönnämme arvonlisäverottomasta hinnasta 15 prosentin media- ja mainostoimistoalennuksen AlfaTV:n hyväksymille toimistoille, joiden luottokelpoisuuden AlfaTV on tarkistanut. Toimistojen tulee noudattaa AlfaTV:n myynti- ja toimitusehtoja. Suoralaskutusalennus on 12 prosenttia.

Maksuehdot

Maksuehto: 14 vrk/netto
Viivästysprosentti: Viivästyskorko noudattaa Suomen korkolakia. Laskua mahdollisesti koskevat huomautukset tulee antaa seitsemän (7) arkipäivän sisällä laskun päiväyksestä kirjallisesti sähköpostiosoitteeseen: mainosmyynti@alfatv.fi.

Laskutusosoite/Mainosten laskuttaja

AlfaTV/Brilliance Communications Oy
PL 150, Jäspilänkatu 2 B, 04201 Kerava

Mainonnan sisältö

AlfaTV noudattaa sovelletusti yleisiä televisiomainonnan periaatteita. Kaiken mainosmateriaalin tulee olla sopusoinnussa tv-mainonnasta annetun ohjeistuksen ja voimassaolevan lainsäädännön kanssa. Varaamme oikeuden hylätä mainosmateriaalin sen mahdollisen epäsopivan sisällön takia. Mainospaikkaa ja -aikaa ei saa myydä tai luovuttaa edelleen kolmannelle osapuolelle ilman AlfaTV:n kirjallista suostumusta.

Mainoskampanjan peruuttaminen ja siirtäminen


Jos asiakas päättää peruuttaa jo vahvistetun mainoskampanjan, AlfaTV:llä on oikeus veloittaa peruutusmaksu seuraavasti:

• Peruutus 1 viikko ennen kampanjan aloittamista: 50 prosentin korvaus sovitun mainoskampanjan nettohinnasta

• Peruutus 2 viikkoa ennen kampanjan aloittamista: 25 prosentin korvaus sovitun mainoskampanjan nettohinnasta

• Mikäli asiakas haluaa siirtää jo sovittua kampanja-aikaa, AlfaTV:llä on oikeus veloittaa siirron mahdollisesti aiheuttamat trafiikkikustannukset.

Materiaalin toimitus

Valmis mainosmateriaali tulee toimittaa viimeistään kolme (3) arkipäivää ennen mainoksen esittämistä osoitteeseen mainokset@alfatv.fi.

Aineistoon liittyvät tiedustelut


mainokset@alfatv.fi

Mainosmateriaalin tekniset vaatimukset

• Container: H264 (mp4.)
• Resolution: HD 1920×1080
• Pixel aspect ratio: Square pixels (1.0) Scan type: Interlaced only
• Field order: Upper (Top) Field First Frame rate: 25fps
• Bitrate: Up to 20 Mbit/s
• Bit depth: 8 bit

Audio specification:

• Peak level: -12
• Sampling rate: 48.0kHz
• Bit depth: 24bit
• Audio order: 1-2ch – Stereo Full Mix

Mainosmateriaalin toimitus


Verkkomainosmateriaali tulee toimittaa viimeistään viisi (5) arkipäivää ennen kampanjan aloittamista. Mainoskuvan (bannerin) lisäksi tarvitsemme url-osoitteen, johon mainos ohjautuu.
Mainosmateriaalin (bannerit) tekniset vaatimukset
Tuetut tiedostomuodot:

JPG, PNG ja GIF

Mainosmateriaalin toimitusosoite


mainokset@alfatv.fi

AlfaTV pidättää oikeudet muutoksiin.

AlfaTV ei ole vastuussa tai vahingonkorvausvelvollinen, suoraan taikka välillisesti, vahingosta tai menetyksestä, joka on aiheutunut kolmannen osapuolen verkkosivustoilla ja -palveluissa tai niiden kautta saatavana olevan sisällön, tavaran tai palvelun hyödyntämisestä tai niillä esiintyvään tietoon luottamisesta. AlfaTV ei myöskään ole vastuussa tai vahingonkorvausvelvollinen, mikäli TV-ohjelmien katsojamääriin liittyvä data on puutteellista kolmannesta osapuolesta johtuvista syistä.