10.3.2021
Tervetuloa televisioon! Haluamme rakentaa siltoja, jotta yrittäjät ja kuluttajat löytävät toisensa. Moni yrittäjä haluaisi päästä mainostamaan tuotteitaan ja palvelujaan televisioon, mutta pelkää sen olevan liian kallista ja vaikeaa. Haluamme tehdä TV-näkyvyydestä helposti ymmärrettävää ja saavutettavaa. Suunnitellaan yhdessä juuri sinun yrityksellesi sopiva tv-mainoskampanja.
Danita Westphal
Myyntijohtaja/Sales Director
+358 50 573 0621
+358 40 352 5156
danita.westphal@alfatv.fi
TV-ohjelmahankkeiden rahoitus, B2B- ohjelmayhteistyökumppanuudet, sisältöyhteistyö, tuotesijoittelu, ostettu ohjelma-aika, branded content, markkinointiviestintä sekä nimettyjen TV-tuotantojen suunnittelu ja ohjelmasisällöt
Suomen nykyaikaisimpaan digitaalitekniikkaan perustuvaa AlfaTV:n TV-studiota voidaan käyttää normaaliin TV-taltiointiin, suoriin lähetyksiin sekä virtuaalilavastusta hyödyntäviin tuotantoihin.
Henrika Vikström-Laattala
Key Account Manager
+358 40 661 7165
henrika.vikstrom-laattala@alfatv.fi
B2B- ohjelmayhteistyökumppanuudet, sisältöyhteistyö, tuotesijoittelu, branded content, katkomainonta ja markkinointiviestintä
Jerry Leppilampi
myyntipäällikkö, Sales Manager
+358 41 545 5555
jerry.leppilampi@alfatv.fi
Katkomainonta, B2B- ohjelmayhteistyökumppanuudet
Marika Törmälä
Projektipäällikkö, Project manager
+358 50 528 0330
marika.tormala@alfatv.fi
B2B- ohjelmayhteistyökumppanuudet, sisältöyhteistyö, tuotesijoittelu, branded content, katkomainonta ja markkinointiviestintä
Joni Palokangas
Key Account Manager
+358 50 597 6399
joni.palokangas@alfatv.fi
B2B- ohjelmayhteistyökumppanuudet, sisältöyhteistyö, tuotesijoittelu, branded content, katkomainonta ja markkinointiviestintä
AlfaTV vie katsojan tanssimaan, eläytymään henkeäsalpaaviin konsertteihin, rauhoittumaan luontoon ja puutarhaan, nauttimaan hyvän mielen viihteestä ja seuraamaan eturivin asiantuntijoita laadukkaiden ja erilaisia näkökulmia esiin nostavien ajankohtaisohjelmien pariin.
AlfaTV:n ainutlaatuinen ja pääsääntöisesti kotimainen ohjelmatarjonta kiinnostaa erityisesti yli 40-vuotiaita katsojia. Tavoitamme katsojia hyvin maakunnissa. Hieman yli 20 prosenttia katsojista asuu Uudellamaalla. AlfaTV:n kanavapaikka on 15. AlfaTV on mainosrahoitteinen TV-kanava, jonka taustalla toimiva Brilliance Communications Oy on perustettu 1.12.2013. Brilliance Communications Oy:n omistaa IRR-TV ry.
Olemme TV-alan muutoksentekijä, joka yhdistää ihmisiä hyvän mielen sisällöillään. Ohjelma-aikamme kasvoi 180 prosenttia kevään 2020 aikana. Kanavamme tavoittaa viikoittain jo noin 900 000 katsojaa. Nyt tahdomme auttaa suomalaisia yrityksiä. Toteutamme kaikkiin tarpeisiin ja budjetteihin sopivat mainoskampanjat alennetulla hinnalla poikkeustilan aikana. Rakennetaan huominen yhdessä.
Ohjelma-ajan myynti
Yritykset ja yhteisöt, jotka haluavat tuotteilleen ja/tai palveluilleen näkyvyyttä, voivat ostaa AlfaTV:ltä ohjelma-aikaa 15–60 minuutin jaksoissa. Pyydä tarjousta!
Hinnasto
Hinnasto on voimassa 1.1.2021 alkaen.
AlfaTV pidättää oikeuden muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta.
Hinnaston mukainen hinta edellyttää valmista aineistoa asiakkaalta. Tietyn pituisiin mainoksiin voi liittyä minimimäärärajoituksia.
Media- ja mainostoimistoalennus
Myönnämme arvonlisäverottomasta hinnasta 15 prosentin media- ja mainostoimistoalennuksen AlfaTV:n hyväksymille toimistoille, joiden luottokelpoisuuden AlfaTV on tarkistanut. Toimistojen tulee noudattaa AlfaTV:n myynti- ja toimitusehtoja. Suoralaskutusalennus on 12 prosenttia.
Maksuehdot
Maksuehto on 14 vrk netto.
Viivästyskorko määräytyy Suomen korkolain mukaan. Huomautusmaksu on 5 €/ huomautuskerta.
Laskua mahdollisesti koskevat huomautukset tulee antaa seitsemän (7) arkipäivän sisällä laskun päiväyksestä kirjallisesti sähköpostiosoitteeseen: laskutus@alfatv.fi.
Reklamaatiot
Mainoskampanjaa tai -esitystä koskevat huomautukset tulee tehdä viimeistään seitsämän (7) päivän kuluttua kampanjan päättymisestä kirjallisena. AlfaTV:stä johtuvan lähetysvirheen sattuessa hyvityksen tavasta ja määrästä sovitaan erikseen. Hyvitys on enintään vastaava mainosaika.
Mainonnan sisältö
Mainostaja on vastuussa mainonnan sisällöstä. Mainoksissa on noudatettava lakeja, asetuksia, mainonnan kansainvälisiä perussääntöjä sekä kuluttaja-asiamiehen ja muiden viranomaisten määräyksiä. Lääkemainokset on tarkastettava ennakkoon lääketeollisuuden Lääkemainonnan tarkastusvaliokunta (Lääketeollisuus Ry).
Mainostaja vastaa mainosaineiston omistus- ja/tai käyttöoikeuksien sekä tarvittavien tekijän-, patentti- ym. suojaoikeuksien hankkimisesta. Mainostaja vastaa spotin oikeuksista siten, että spottia voidaan esittää AlfaTV:n televisiokanavalla ja eri välitystekniikoilla erilaisiin vastaanottimiin sekä liittää arkistossa esitettäviin ohjelmiin.
AlfaTV pidättää itsellään oikeuden ilman korvausvelvollisuutta mainosten esitysaikojen siirtämiseen tai kampanjan keskeyttämiseen, mikäli erityiset syyt sitä vaativat.
Mainoksen ensiesityksen jälkeen AlfaTV:llä on oikeus käyttää mainosta esittely-, koulutus- ja tutkimuskoosteissa, ellei mainostaja tätä kirjallisesti kiellä.
AlfaTV ei vastaa kustannuksista tai seuraamuksista mainostajille, jotka aiheutuvat siitä, että mainos ei täytä annettuja määräyksiä.
Mainosten muut sisältövaatimukset->